enova365

enova365

System enova365 to najnowszej generacji oprogramowanie ERP przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami.
Składa się ze zintegrowanych ze sobą i wykorzystujących wspólną bazę danych modułów.

Obszary funkcjonalne

System wspiera polskie firmy w następujących obszarach działania:

enova365 CRM służy do tworzenia, zarządzania i utrzymywania relacji z klientami. Ze względu na swoją elastyczność może znaleźć zastosowanie w każdym biznesie, niezależnie od jego wielkości, profilu czy branży. Pozwala budować bazę kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami, z łatwym dostępem do informacji - w jednym miejscu możesz uzyskać pełną historię kontaktów, a także zmapować proces sprzedaży od szans sprzedaży po oferty, negocjacje czy faktury

enova365 Kadry Płace z łatwością odtwarza złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia wszystkie polskie wymagania prawne w zakresie ewidencji kartotek pracowniczych, wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, obliczania podatków i składek na ubezpieczenie społeczne. Moduł wspiera osoby zajmujące się zasobami osobowymi w firmach w codziennej pracy. Odpowiednie ustawienie parametrów systemu zapewnia łatwość dostosowania się do zmieniających się przepisów oraz, w większości przypadków, wykonywana jest samodzielnie przez użytkownika programu. System gwarantuje dozwoloną prawem pracy swobodę w definiowaniu harmonogramów czasu pracy i składników wynagrodzenia. Możliwe jest również rozliczenie w wielu walutach. Aplikacja współpracuje z Programem Płatnik i czytnikami rejestracji czasu pracy.

enova365 Handel zapewnia obsługę firmy w zakresie dystrybucji, sprzedaży, zakupów, wyceny, automatyzacji ewidencji zamówień i zarządzania magazynem, a także może indywidualnie dopasować obrót magazynowy do potrzeb firmy. Moduł ten zapewnia również stały monitoring należności i zobowiązań.
enova365 Przedstawiciel Handlowy to nowoczesne narzędzie, które może wspierać handlowców w pracy poza biurem firmy. Aplikacja łączy najbardziej przydatne funkcje systemu enova365 z codzienną pracą handlowców i może być używana na urządzeniach mobilnych: laptopach i smartfonach.

enova365 Księga Handlowa jest przeznaczona do księgowania zgodnie z planem kont. To ergonomiczne, nowoczesne narzędzie księgowe, które pozwala na ewidencjonowanie dokumentów i sporządzanie zestawień oraz raportów bieżących i okresowych. Ułatwia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy też roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych na ogólnych zasadach rachunkowości udostępnia także narzędzia, które mogą zautomatyzować proces ewidencji dokumentów i operacji ekonomicznych. enova365 Księga Podatkowa przeznaczona do prowadzenia księgowości w formie uproszczonej, zapewni proste przygotowanie sprawozdań dzięki dostępowi do danych z jednego miejsca. Skróci czas potrzebny na zaksięgowanie wystawionych dokumentów oraz zapewni zgodność z wymogami prawnymi.

enova365 Workflow organizuje przepływy pracy w firmie poprzez automatyzację procesów biznesowych i organizuje grupy zadań przypisane użytkownikom w procesy niezależnie od obszaru firmy. Dzięki enova365 Workflow możesz efektywnie zarządzać procedurami w Twojej firmie i zminimalizować ryzyko błędów. Przyspiesz proces przepływu dokumentów między działami i pracownikami oraz szybko uzyskaj dostęp do dokumentów źródłowych. Kontroluj terminy wykonywania zadań.

enova365 Produkcja wspiera prowadzenie procesu produkcyjnego przedsiębiorstwa w oparciu o zdefiniowaną technologię i rejestrowanie zleceń produkcyjnych bez tworzenia harmonogramu operacji i wykorzystania zasobów. Podstawowym logicznym elementem aplikacji jest technologia o elastycznej strukturze. Technologiom przypisane są przykładowe operacje, które mogą być dla nich wspólne. Surowce, koszty i produkty są bezpośrednio związane z operacjami lub technologią.

enova365 Business Intelligence zapewnia uporządkowany, ujednolicony i niezawodny zestaw danych, który jest nie tylko doskonałym źródłem odkrywania wiedzy dla analityków i menedżerów, ale także wszystkich operatorów systemów enova365. Może również tworzyć zaawansowaną wizualizację danych i rejestrować dane w logice biznesowej w dowolnym zewnętrznym narzędziu analitycznym.

Modele instalacji i zakupu licencji

enova365 zapewnia ogromne korzyści w tworzeniu modeli biznesowych. System można zainstalować na różnych serwerach i urządzeniach, zarówno w modelu, w którym oprogramowanie enova365 jest instalowane na serwerze klienta (podstawowy, najczęściej stosowany, inaczej nazywany „on-premise”), jak również w innowacyjnych modelach z dostępem do serwerów zdalnych (modele chmurowe tzw. „in-cloud”, w tym Windows Azure) oraz modelach hybrydowych.

Istnieją dwa modele zakupu dostosowany do potrzeb każdej firmy:
- standardowa forma, dzięki której można stać się dożywotnim właścicielem licencji z możliwością aktualizacji oprogramowania do nowych wersji a w⁠ cenie zakupu uzyskuje się 12-miesięczną gwarancję
- wynajem modułów oprogramowania w modelu abonamentowym (miesięcznych lub rocznych) – enova365 jest dostępna w chmurze wraz z aktualizacjami i kopią zapasową w cenie abonamentu.

Modele użytkowania

Oferta enova365 to możliwość korzystania z systemu z dowolnego urządzenia.

Wynika to z unikalnych interfejsów. Istnieją dwie wersje rozwiązania:
- Opcja standard to możliwość korzystania z enova365 na urządzeniach poprzez interfejs okienkowy (oparty o standardowe okienka formularzy Windows). Najczęściej jest on używany do stacjonarnej pracy biurowej.
- Opcja multi daje możliwość użytkowania systemu enova365 za pośrednictwem wielu interfejsów – okienkowego, przeglądarkowego (laptop, urządzenie przenośne), a także mobilnego, komórkowego (telefon z systemem Android).

Warianty funkcjonalne

System enova365 oferuje trzy warianty funkcjonalne oznaczone kolorami - srebrny, złoty i platynowy. Każdy z nich odzwierciedla potrzeby małych, średnich i dużych firm. Dlatego wraz ze wzrostem potrzeb biznesowych łatwo jest rozwijać system.

Aplikacje dedykowane i moduły dodatkowe

Oprócz typowych modułów, które są dobrze dostosowane do większości biznesów (np. Księgowość, Kadry Płace, Handel, CRM,), oprogramowanie enova365 można rozbudować o szereg aplikacji dedykowanych dla konkretnych branż (np. sprzedaż internetowa, produkcja czy spedycja).
Ze względu na fakt, że ciągły proces software development przebiega w popularnym środowisku programistycznym Microsoft .NET, HTML5/Java Script i przy zastosowaniu baz danych SQL, nic nie stoi także na przeszkodzie, aby w razie potrzeby opracować na zamówienie klientów indywidualne rozwiązania informatyczne typu custom made, odpowiadające unikalnym potrzebom konkretnego przedsiębiorstwa. System zapewnia cały szereg modułów dodatkowych, które rozszerzą możliwości funkcjonalne.
Jesteś zainteresowany/a wdrożeniem rozwiązań enova365?