Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce, specjalnie zaprojektowany dla małych i średnich firm z różnych branż. Ze względu na moduły dedykowane dla każdego obszaru biznesowego jest optymalnym systemem ERP do zarządzania firmą.

Obszary funkcjonalne

Dedykowane moduły wspierają następujące obszary działania firm:
Comarch ERP Optima Księga Handlowa i aplikacje zintegrowane (np. Comarch e-Sprawozdania) umożliwią prowadzenie pełnej księgowości w firmie zgodnie i w oparciu o Ustawę o rachunkowości.
Comarch ERP Optima Księga Podatkowa wspomaga księgowość w codziennej pracy firmy. Program pozwala na obsługę księgową w zakresie ewidencji ryczałtowej, Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR), a także rozliczenia podatku VAT od towarów i usług.
Comarch ERP Optima Handel to moduł wspierający sprzedaż i magazynowanie. Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, a także może zapewnić pełną kontrolę procesów logistycznych realizowanych w firmie, tak aby można było efektywnie zarządzać towarem znajdującym się na magazynie.
Comarch ERP Optima Kadry i Płace skutecznie wspiera obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki dobrze zaprojektowanym funkcjom praca ta jest zautomatyzowana, minimalizując tym samym ryzyko błędów podczas obsługi.
Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z systemem e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do urzędu skarbowego.
Comarch ERP Optima Kasa / Bank pozwala na prowadzenie dowolnej liczby rachunków bankowych, monitorowanie i rozliczanie dokumentów w planach płatności i nie tylko. Każdy wpis kasowy / bankowy zawiera informację o rodzaju wydatków z nim związanych.
Moduł kasy / banku jest zintegrowany z systemami informatycznymi wielu banków. To więcej niż prosta ewidencja wydatków i wpływów.
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić procesy windykacyjne.
Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary.
Comarch ERP Optima Analizy BI powstał z myślą o właścicielach i menadżerach małych i średnich firm, dla których wykorzystanie arkuszy Excel do strategicznych decyzji biznesowych już nie wystarcza.
Dostarcza informacji potrzebnych do monitorowania i zarządzania biznesem. Ponieważ dane można analizować i porównywać w Comarch ERP Optima Analizy BI, nie ma potrzeby długiego czekania na utworzenie raportu, dzięki czemu można działać wydajniej.
Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.
Sprzedaż internetowa zintegrowana z systemami IT firmy. Do najważniejszych korzyści wynikających z wdrożenia oprogramowania do sprzedaży internetowej Comarch należą:
- integracja danych produktowych z systemem ERP. Dzięki temu synchronizacja danych między sklepem internetowym a systemem informatycznym firmy następuje automatycznie, dzięki czemu klienci mogą otrzymywać informacje o dostępności towaru w czasie rzeczywistym. Synchronizowane są więc: kartoteki towarowe, czyli produkty wraz z opisami, atrybuty, towarów, zdjęcia, towarów, stany magazynowe oraz podstawowy cennik,
- synchronizacja zapasów,
- sprzedaż internetowa jest natychmiast księgowana i rozliczana w głównym systemie księgowym.

Jesteś zainteresowany/a wdrożeniem rozwiązań Comarch ERP?